Jak je ale běžné ,meteorologové se opět zapoměli zeptat zelené žabičky a vsadili na moderní technologie a tak se deště nekonali a závodiště ,,Na Prioru " se po celý víkend utápělo ve všudypřítomném prachu.
Naši jezdci se zúčastnili ve standartním počtu a tak se čekalo na výsledky v popředí.
Konečně v E1 odstartoval Jiří Tesař na novém stroji a čekalo se na výsledek.Chvíli sice vodil startovní pole, ale po krátké době to přepálil a těžký pád s vyraženým dechem a lehkým otřesem ho katapultoval na konec startovního pole.Stíhací jízdou sice postupoval vpřed,ale v prachovém mraku to nešlo lépe než na 7.místo.
Našim dalším zástupcem byl Petr Diviš-starosta.Sice se mu podařilo dobře odstartovat,ale v souboji se mu po kontaktu s dalším jezdcem prořízla hadice k zadní brzdě a tak po několika marných kolech odstoupil. Přeštická trať opravdu nebyla na jízdu bez zadní brzdy.
Podobně jako Tesák dopadl i náš další zástupce ,skvěle jezdící Jenda Kuncendorfer.Po několika kolech a pádech rezignoval.
Trať v Přešticích byl opravdu skvěle připravena.Je však trochu k diskuksi,zda řadit na coutry závod některé zužovací prvky jako např.cívky od kabelů,kde někteří jezdci musí vyčkat až se trať uvolní apod..Dalším slovem k diskusi by mohla být trať ohledně rychosti.V prachovém mraku je takto postavená trať vícenež nebezpečná ,ale to je na každé pořadatelovi a samo také jezdci.
Zdraví Honza Benda