logotype
22 -December -2024 - 11:39

 

To že parta kolem pana Kmošťáka /vlastně kolem obou Kmošťáků/ umí udělat pořádné a krásné enduro je jasné už léta  a tak není divu,že se startovní listina naplní vždy rychostí blesku.Slyšel jsem sice nějaké brnlání,že ten či onen se nemohli přihlásit,ale kdo chce ,ten si díru v plotě najde a tak jsem sám nabízel ještě několika jezdcům s licencí,že mohou jet,ale nevyužili toho a tak je chyba na jejich straně. Je pravdou, že tu absolutně chybí jakýkoliv systém středisek/úplné systémové vakuum/, která by nominovala své jezdce a tím pádem by tito byli registrováni hromadně.Je jasné,že když jede jezdec ,jak se říká sám za sebe,musí se také sám o sebe postarat.Hotovo -konec diskuse.

Tak a k závodům.

Mě osobně se opravdu líbil systém bez uzavřeného parkoviště.Chápu,že to mnozí asi nečekali a následně se objevily problémy s  motocyklem přes noc,ale když se s tím bude počítat???Možná by šlo zařídit hlídané parkoviště za úplatu nezávisle na pořadateli a potom by si takové parkoviště vzala soukromá firma a mohla by si vydělat i slušné peníze a pořadatel by měl klid.Je to ,dle mého názoru ,do budoucna řešení,které by mohlo přitáhnout více pořadatelů.Jen to dát vědět dopředu a je to.

Start i depo u sebe je skvělé a zcentralizování obého je perfektní.Snad bych se /to je jen můj názor/ přimlouval o odstranění dvou obřích klád z crosstestu.Podle mne tam nemají co dělat a zapříčinily nejeden problém mezi rychlejším a pomalejším jezdcem.Přidat dva-tři skoky  a za crossem uděla malý extremek pro diváky a bylo by to super.

Endurotest-naprosto skvělé a bezkonkurenční provedení ve světovém parametru.Nádhera a letos ještě prodloužená a prostě perfektní podívaná.Patří mezi tři nejlepší,které jsem kdy viděl za svých 5.... let.

Rozdělení na tři časovky se ukázalo jako fantastické řešení a tak se prostřední etapa mohla dát svižnější a hurá, už se chytalo .Vidět naší hvězdnou pěchotu z MČR jak odpočívá ve výjezdu s hlavou na řídítkách se asi jen tak nevidí.Tak to má být a tak se to jezdí.Na Ondřejníku jsem pochopil dvě věci:

1.Proč na takové závody nejezdí naše hvězdy z repré

2.proč jsme v mistrovství světa tam, kde jsme.

Třetí etapa do servisu volnější -dost času na údržbu,na jízdu přes město.

Trať na hraně průjezdu,těžká a přesto sjízdná a ne zákeřná.Kolo 40 km a atraktivní a ne zbytečných 80-100 km .

Je jen škoda,že na vyhlášení bylo málo účastníků.

A tak jen na závěr:Pane Kmošťáku ,Vám a Vašim spolupracovníkům ,moc děkuji za krásný sportovní zážitek

a za rok ,když budu živ ahoj v Čeladné.

  Zdraví Honza Benda

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

2024  Enduro JBR   všechna práva vyhrazena. Majitel flandermann | update for berny (netlife-ultimate.eu)